محمد كوچولومحمد كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بهترين هديه خدا

یه حرف تازه

سلام تمشک کوچولوی من من با چه زبونی خدارو شکر کنم که گلی مثل تو بهم داده؟ نفس من روز به روز بیشتر عاشقت میشم عاشق نگاه نازت عاشق خندیدنات گمونم داری دندون در میاری ازبسکه لثتو فشار میدی آلوچه ی من جدیدا وقتی تو بغلمی و دارم باکسی حرف میزنم یا چیزی میخورم سرتو میچرخونی سمت بالا و منو میبینی بعد تا ذوقت میکنم و میخندم خوشت میاد و کارتو تکرار میکنی دوستت دارم فسقل من با بابایی هم کلیییییییییی بازی میکنی ازینکارم خوشت میاد.عاشق هیجانشی.منم عاشق ذوق کردنات ...

پسر کچل مامانی

کیوی کوشولوی مامان دیروز ازت کلی عکس گرفتم زیر پتو کلی بازی میکردی بعدم نشوندمت و ازت عکس گرفتم فندق قربون نگاه معصومانه پسرم بشم من مهربون من به بابا نگاه میکرد لبخند ملیح میزد براش   اما به مامان که نگاه میکنه با صدای بلند میخنده   ...

محمد و بادکنکش

مامانی هفته پیش با بابا رفتیم بازار خرید کردیم واست یه باکنکم خریدم شب اول باهاش سرگرم بودی کلی کم کم افتادی رو دور خنده. جیگرت برم پیرمرد بی دندون                                                                                       و بعد کلی بازی و خنده خوابت برد......... ...

گردش یک روز شیرین!

سلام جیگر طلا الان که دارم برات مینویسم کلی بدن درد دارم و حالم خوش نیست شمام تو بغلمی داری آواز میخونی چند روز پیش بابایی گفت قراره سه شنبه با همکاراش بریم تنگ تیزاب وچله گاه(تفریگاه های اطراف شیراز) قرارشد ما جدا با دوست بابا بریم که با اوناهم برگردیم آخه هردو خانواده بچه کوچیک داشتیم نمیخواستیم شب بمونیم چون واقعا سرد بود ساعت حدود هفت صبح رسیدیم و رفتیم تو چادری که برای ما بود.صبحانه برامون آش سبزی آوردن بعد صبحانه خاله صدیقه(دختر خاله مامان)اومد پیشمون و رفتیم بقیه رو هم دیدیم خوب بود فکر نمیکردم خوش بگذره ظهر با بابایی رفتیم اطراف اونجا که رودخونه و آبشار بود عکس گرفتیم اما ازونجا که نه من و نه بابا از آب خوشمون نمیاد زحمت گ...

سفر مشهد

خدایاااااااااااا شکرت که آرزوم براورده شد و امسال با پسرکم میریم مشهد چند روز پیش همسر عزیز تماس گرفت و گفت اسممون تو قرعه کشی درومده و۵روز مشهدیم بهترین هدیه بعد از تولد تو،محمدم، این سفره دارم وسایلمونو جمع میکنم امشب ساعت ۹:۴۵پرواز داریم امیدوارم همه چیز عاااااااالی پیش بره و سفر خوبی در کنار تو داشته باشیم راستی باباجون دیشب ازت کلی عکس گرفته اینو من دوست داشتم برات بذارممممممم ...